Question Mark Key On Keyboard Showing Help Confused And Doubt

Sokszor és sokan megkeresnek minket emailben, víztisztító berendezésekkel kapcsolatban. Ezeknek a megkereséseknek a döntő részében olyan kérdéseket tesznek fel, ami a víztisztító berendezés választásukat racionalizálja. Evvel nincs is semmi baj, hiszen sokat publikáló cégként, tartalmaink jelentős része a helyes választásról és az esetleges csalódások minimalizálásról szólnak. Mégis van egy olyan pont, amikor a túl sok információ a leendő víztisztító vásárlót hátraarcra kényszeríti.

 

Melyik víztisztítót válasszam?

Erre a valóban egyszerű kérdésre nem minden esetben olyan könnyű válaszolni még nekünk sem. Tulajdonképpen a víztisztító választásnál a következő kérdéseket kell magunknak megválaszolni.

  • Mennyire akarjuk megszűrni a vizet?
  • Mit akarunk megszűrni a vízből?
  • Hol helyezkedjen el a víztisztító?
  • Mozgatható legyen a víztisztító?
  • Mennyit szánunk a víztisztító berendezésre?
  • Mennyit szánunk a rendszeres szűrőbetétekre?
  • Mik a specifikus paraméterek? (víznyomás, méretek, bekötőidom, stb…)

Sokkal tudományosabb kérdésekbe is bele lehetne menni, de felesleges. Olyan lenne mintha egy laptop vásárlás előtt a leendő laptop ökológiai lábnyomát elemezgetném. Ugyan lehet, hogy ez is érdekes, de ki merem jelenteni, hogy nem fontos!

Tehát csak a leendő vásárló, víztisztító berendezések után érdeklődő tudja pontosan, hogy neki milyen víztisztító berendezés lenne az ideális. A választásban segítenek egyedi tartalmaink, de soha nem vesszük magunkra az érdeklődő döntési privilégiumát. A döntést neki kell meghoznia, nem nekünk! Ezt azért jelentjük ki ilyen tárgyilagosan (talán kissé ellenszenvesen), mert mi nem ismerjük teljesen a vásárlót és a körülményeit. Nem is célunk családlátogatásra menni minden megrendelés előtt és után, mert úgy gondoljuk, hogy elegendő információt biztosítunk a megfelelő vásárláshoz.

 

Egyre sokasodó kérdések.

Most egy érdekes háttér információt osztok meg önnel. A hozzánk érkező kérdések megválaszolásával és annak pszichológiájával kapcsolatban. Nem érdekel különösebben, hogy ilyen belsős információt kiteregetek, mert amúgy szeretek nyílt lapokkal játszani, ha víztisztító berendezésekről van szó.

Arra lettünk figyelmesek, hogy a vásárlóink nagyon nehezen választanak víztisztító berendezést. Előbb rendelnek meg egy plazmatévét, vagy egyéb, a víztisztítóknál sokkal drágább és sokkal több paraméterrel rendelkező terméket, mint egy víztisztítót. Figyelmesek lettünk arra is, hogy az “intenzív kutatási szakasz” általában 2 hétig tart. Ebben az időben a kedves érdeklődő mint a szivacs szív fel MINDENT az internetről. Mivel MINDEN információ szerű dolgot felszív, ezért nagy eséllyel találkozik olyannal, ami nem helyes, vagy csak torzított információ. Legveszélyesebbek a fórumok és a nem szakmai blogok, ahol lelkes amatőrök hintik az eszet. Ezt a pejoratív megközelítést azért használom, mert a tapasztalatunk az, hogy felkészületlen és hozzá nem értő emberek okoskodnak és okvetetlenkednek. Eleget pocsékoltuk mi az időnket és energiánkat (na meg az idegünket) ilyen helyeken. Természetesen tisztelet a kivételnek és természetesen az is tudjuk, hogy nem mi vagyunk a háztartási víztisztás apostolai.

Még azt is megfigyeltük, hogy ha valaki megkapja a kérdéseire a választ (minimum 5), akkor a válaszokból kiindulva másfélszer annyi pluszkérdést tesz fel. Ez tényleg így van!
Pár évvel ezelőtt olvastam, hogy a kérdésekre nem szabad válaszolni, mert az emberek tulajdonképpen nem a válaszokra kíváncsiak, hanem csak meg akarják magukat győzni a vásárlásukkal kapcsolatban. Ezzel egy ideig vitatkoztam magamban, de sajnos be kellett látnom, hogy nagy igazság. Tehát ha valaki kérdést intéz hozzánk a víztisztító berendezésekkel kapcsolatban, akkor arra szíves és kimerítően specifikusan válaszolni is fogunk. Ha viszont erre a válasz sorozatra újabb kérdések futnak be, akkor azokra már nem specifikusan és nem szakmailag foguk válaszolni, hiszen minden kérdésre választ kapott. Elárulom azt is, hogy annyi tartalmat és információt közlünk, hogy az már számunkra is zavarba ejtően nagy információ tömeg. Amikor írunk valamit, vagy ajánlunk egy berendezést, azt nem azért tesszük, mert meg szeretnénk szabadulni egy adott raktárkészlettől, hanem azért mert az általunk megismert közegbe az általunk megismert elvárások alapján az a víztisztító berendezés lenne a vásárló számára a legjobb választás. Rendszeresen az olcsóbb modelleket ajánljuk a drágábbak helyett, tehát biztos lehet benne mindenki, hogy kiváló ár/érték arányú berendezést ajánlunk számára.

 

“Győzzön meg!”

Sokszor érkezik olyan megkeresés is, hogy győzzük meg az érdeklődőt ennek és ennek a víztisztító berendezésről. Na ezt soha nem fogjuk tenni! Soha senkit nem fogunk győzködni arról, hogy az általunk kínált valamelyik víztisztító berendezést vásárolja meg.

Szólj hozzá!

home