Amikor valaki víztisztító berendezést vásárol, akkor természetesen fenn áll annak is a lehetősége, hogy problémája adódik az új szerzeménnyel. Ezek a problémák általában félreértésből, illetve rossz bekötésből, vagy szakszerűtlen használatból adódhatnak. Így van ez minden olyan dologgal amit vásárol. Ha elégeti a pirítóst, akkor valószínűsíthető, hogy nem a kenyér, vagy a kenyérpirító volt hibás, hanem valami félreértés volt az üzemeltetéssel kapcsolatban. Nézzük is meg ezeket a víztisztító berendezésekkel felmerülő “problémákat” és azoknak az egyszerű megoldásait.

 

Víztisztító problémák megoldása.

Ezek a problémák több időszakaszban szoktak esetlegesen előfordulni.

  1. A víztisztító beüzemelésekor.
    Megérkezik a víztisztító berendezés és rosszul van felszerelve/beüzemelve. Ez tipikus “hiba” szokott lenni, habár jó minőségű beszerelési leírások és tájékoztató videók is rendelkezésünkre állnak. Ilyenkor legjobb azonnal kezelni a fennálló problémát, ami általában nagyon bagatell szokott lenni. Ezért gondoskodtunk szakmai infó vonalról, ahol felkészült szakember gyorsan elmagyarázza a helyes bekötést és üzembe helyezést. Ez néha pár mondat, de előfordult már az is, hogy 1 órán keresztül kellett magyarázni, de végül megoldódott a problémának hitt aprócska akadály. Ha végkép szeretné elkerülni ezeket az esetlegesen fellépő nehézségeket, akkor kérjen szakember általi beszerelést. Ezt mi csak Budapesten és Pest megyében tudjuk biztosítani.
  2. Szűrőbetétcsere és/vagy karbantartáskor.
    Ekkor az történik, hogy a már meglévő víztisztító berendezést a vásárló tartja karban és Ő is cseréli a szűrőbetéteket a készülékben. Ez így egyszerűnek hangzik (mert az is), de nem minden esetben szokott megfelelően megtörténni. Bonyolultabb víztisztító berendezések esetében (fordított ozmózis víztisztító) sok minden múlik például a karbantartás minőségén. Itt csupa evidencia van, mint például nem tapogatjuk össze a membránt és tiszta kézzel végezzük a karbantartást. Ide tartozik még az is, hogy jó ha elmosogatjuk megfelelően vegyszeres vízben a szűrőházak belsejét. Na és a hideg vizes öblítésről sem feledkezünk meg. Stb…
    Egyszerűbb, aktívszenes víztisztító berendezések esetében (a példa kedvéért az egylépcsős modell) elég csak rosszul visszatenni az új szűrőbetétet és máris nem szűr a víztisztító. Evidens, hogy egy szűrőbetétnek nem véletlenül van gumírozva az egyik oldala, a másik viszont nem.
  3. Üzemeletetés közben akármikor.
    Általában nem megfelelő használat, vagy megváltozott üzemeltetési körülmények következtében előálló hibajelenségek. Dugulás, csőtörés, megnövekedett terhelése a szűrőbetéteknek, stb…
    Ez akármi lehet!

Tehát a fenti “hibák” szoktak előfordulni víztisztító berendezések esetén. A nagy igazság viszont az, hogy mindegyik hibára van megoldás.

 

Megoldások a víztisztító berendezések hibáira.

Fent olvashatóak voltak az általánosan fellépő problémák és hibának hitt történések a víztisztító berendezésekkel kapcsolatban. Ezek javarészt az evidencia témakörébe tartoznak. Ez azt jelenti, hogy ATTÓL FÜGG, hogy a víztisztító berendezés hogyan fog működni, hogy hogyan “bántunk” vele. Igen, nem félreírás a BÁNÁS szó. Ha már minden berendezésünkkel próbálunk szakszerűen bánni, akkor ne viszonyuljunk másként egy nyamvadt víztisztítóhoz sem.

A példa kedvéért egy drága mobiltelefon márka csak akkor veszi be garanciális javításra a hibás készüléket, ha azon egy karcolás sincs. Érdekes! A mobiltelefonok jellegüknél fogva (azaz mobilitásuknál fogva) hajlamosak valamilyen külső behatást elszenvedni minimális szinten. Szerintem mindenki karcolta már véletlenül meg a mobiltelefonját, ami tulajdonképpen nagyon kellemetlen, azért is, mert a szerviz nem biztos, hogy beveszi garanciális javításra, hanem vastagon zsebbenyúlós történet lesz.

Tehát a valós megoldás a víztisztító berendezésekkel kapcsolatban.

Boldog és boldogtalan próbálkozik víztisztító berendezések értékesítésével, amiben semmi baj nem is lenne. viszont

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

home