víztisztító csalásA Víztisztító GURU-t is megtalálják a csalók.

Bizony, nyilvános adatoknál ez megesik. A stressztűrésembe ez bele is férne.
A recept nagyon egyszerű. Kell hozzá egy vállalkozás ami olyan szolgáltatást (persze, hogy azt, mert megfoghatatlan) értékesít, ami alapból ingyenes. Nem hangzik rosszul! Nincs bekerülési költsége, csak egy pofátlan tele sales-es kell hozzá és kész is a cég struktúrája.

 

Mi kell még?

Ami feltétlen elengedhetetlen, hogy jól működjön ez az üzleti modell, az a rengeteg felesleges bőr a “cég” és annak munkatársai pofáján.
Nagyon elszomorít, hogy napjainkban is hülyítik az embereket és a vállalkozókat azzal, hogy alapból ingyenes szolgáltatásokat jó pénzért értékesítenek. Nem akarom megnevezni a “szolgáltatást”, de köze van az internetes kereséshez. Több éves keresőoptimalizálási gyakorlatnak, vagy csak a szemfülességemnek köszönhetően már a telefonbeszélgetés alatt ellenőriztem az értékesítő kolléga állításait. Általános közhelyeket pufogtatva próbált győzködni, de még az egyszerű kérdéseimre csak hosszú őőőőőőőőőőzés után sem tudott válaszolni.
Halkan jegyzem meg, hogy aki felhívott, az a legnagyobb internetes kereső kizárólagos magyarországi képviselőjeként hívott fel.

Esetemben megszokott, hogy egyszerre 2 számítógép van előttem és kissé felkészültebb vagyok az internetes technikákban mint egy átlagos vállalkozó. Sajnos gyanítom, hogy ez a nagyszerű cég sok embert fog megkopasztani.

 

Ennek mi köze a víztisztításhoz?

Csak annyi, hogy mindig kétkedve fogadja azokat az ajánlatokat és megkereséseket, amik telefonos megkeresésre érkeznek. Még akkor is, ha egy “jó”ismerősére hivatkoznak.

Tavaly történt meg velem, hogy egy média cég egy 2 milliós reklámozási csomagot akart rám sózni. Részemről kapásból drágállottam  mire elkezdett referenciákat mondani az értékesítő. Az egyik név megütötte a fülemet, mert ismerősöm…
Megkérdeztem, hogy biztos, hogy Ő is ügyfél? Erre az értékesítő, persze, pont tegnap volt bent meghosszabbítani még egyszer 2 milliós reklám csomagot.Ezt azért furcsállottam  mert pont az említett referencia ecsetelte nekem nem is olyan régen, hogy mekkora bukta volt és 2 milliót kidobott az ablakon.
Fel is hívtam az ismerősömet, hogy hogyan lehet ekkora marha, minek szórja a pénzét. Erre csak azt válaszolta, hogy miről beszélek, még ennek a média cégnek a nevét is el akarja felejteni, nem hogy szerződést hosszabbítani velük.

NA EZ A NAGY BUMMM!

 

Tanulság is van ám!

Mégpedig az, ha KKV-s és céges szinten is vannak parasztvakítások, akkor lakossági szinten is kellenek, hogy legyen. Tehát Ön is veszélyben van ha enged az értékesítők nyomulásának és nyomásának.

Szólj hozzá!

home