Portrait of a young happy smiling woman lying with laptop at home

A napokban rászántuk magunkat, hogy az alig egyéves szőnyegeinket kitisztíttassuk. Ezt egy “profi” cégre bíztuk, hiszen mi nem érünk a szőnyegtisztításhoz. El is jöttek érte és tájékoztattak is a várható összegről amit fizetnem kellett. A 9500.-Ft os tétel fizethetőnek tűnt, tehát el is vitték. Itt esett különben le, hogy még a szőnyegeknek is van fenntartási költsége (esetünkben 9500.-Ft). Egy szuper hatékony ozmózis víztisztító berendezésnek csupán pár ezerrel kerül többe az éves szűrőbetétcseréje. Érdekes?!

 

Nem kell csoda, csak az, hogy tiszta legyen!

Maradva a szőnyegtisztításos történetnél, 4 nap múlva megérkezett a “tisztított” szőnyegünk. Ki is fizettem érte a 9500.-Ft-os összeget (és konstatáltam magamban, hogy minden évben ennyit fogok a szőnyegeink fenntartásáért fizetni). Mikor a legkisebbet kibontottam, akkor lettem figyelmes arra, hogy felségem hosszú szőke hajszála még rajta van. Átnézve tüzetesebben sem javult a kép. Nem sok változást véltem felfedezni ahhoz képest, ahogy átadtam a tisztító cégnek.
Erről azonnal informáltam is a szőnyegtisztítókat. Ott elmondták, hogy pedig ők mindent jól csináltak és ipari porszívóval is többször átmentek a szőnyegeken. Mire kifejtettem a hajszálak problémáját, ami elvileg akkor nem maradhatott ott.

Korrektül jártak el, mert visszaküldték az emberüket, akik újból elvitte a szőnyeget tisztítani. A szállító még annyit mondott, hogy ezeket a szőnyegeket tulajdonképpen nem is lehetne tisztítani. Érdekesnek tartom, hogy ezt miért nem mondta, amikor élősszőr vitte el, illetve az ügyfélszolgálaton sem tájékoztattak erről, amikor bediktáltuk a szőnyeg típusát.

3 nap múlva kihozták a szőnyegeket és makulátlanul tiszták. Ezeken már látni lehet, hogy tisztították őket, nem pedig csak mókoltak valamit vele. Mondom, nem értek a szőnyegekhez, de meg tudom különböztetni a tiszta szőnyeget a nem tisztától (pláne, ha felségem mellettem áll és segít ebben). A bejegyzést alapjául a szállító mondata szolgál, aki annyit mondott, hogy

[slogan h1=”Megcsináltuk, de csodát nem tudunk tenni!”][/slogan]

Nem is kell csodát tenni, csak tiszta legyen…

 

Portrait of a young happy smiling woman lying with laptop at home

 

Csodavárás a víztisztító berendezések ellensége.

Ez a kis történet is jól példázza, hogy a jól elvégzett munka, vagy jól működő termék, nem csoda, hanem alap elvárás. Maradva már a szakterületünknél, ez a víztisztító berendezések területén is fokozottan igaz. Sajnos viszont vannak olyan renitens vállalkozások, akik arra vállalkoznak, hogy a víztisztító berendezések után érdeklődőket félrevezessék és áltudományosan értékesítsék termékeiket.

A napokban a szemem elé került egy elég drága lúgosító berendezés szerű vízszűrő dolog, amit a rákellenes hatásával reklámoztak. HURRÁ! Megtalálták a rák, vagy a rák kialakulásának ellenszerét. Csak ezt kell inni és nem leszek rákos. Természetesen erre harapnak a gyógyulni vágyok és azok akik nem akarnak ilyen betegséget maguknak. Tehát mindenki!

Most is elzárkózunk azoktól a sarlatánoktól, akik ilyen félrevezetésekkel próbálják értékesíteni a termékeiket a csodaváróknak. Felhívjuk viszont a vásárlók/érdeklődők figyelmét arra, hogy a vízzel szemben csupán annyi lehet a jogos elvárásunk, hogy tiszta legyen. Az, hogy a tiszta az milyen tiszta és mitől tisztított, az már csak igény kérdése. Tehát ne dőljenek be olyan tartalmaknak, ahol a víztisztító berendezéseket valamilyen betegség ellen javasolják.

Szólj hozzá!

home