Ennek a bejegyzésnek a víztisztító berendezésekhez szinte semmi köze, mégis érdekes párhuzamot húzok, persze személyes tapasztalatom alapján. Bejegyzéseimben próbálok nem személyeskedni, de ebben a kis írásomban nézze el nekem, ha nem teljes mértékben sikerül indulatmentesen fogalmaznom.

 

Az apró betűs kálvária

Mint minden vállalkozásnak, cégünknek is rendelkeznie kell céges bánszámlával. A kálvária tulajdonképpen bankszámlák vezetése és csatolt bánkártyák használata körül indult ki. Miszerint is nem érkezett meg 2 darab bankkártya adott időre, plusz a hozzájuk tartozó PIN kód. Illetve a kettőből csak egy PIN érkezett meg. Na ez a folyamat 3 hét alatt játszódott le és mindannyiszor értetlen birka tekintettel néztek rám, hogy miért jötte, mert Ők ezt nem is értik.

Amikor előadtam a problémát a második héten (a sokadik bankfióki látogatás után) már kezdtem színésznek érezni magam, mert szinte el kellett játszanom az eseményeket, amit értettek ugyan, de megérteni nem akartak. Az apró betűs részekre hivatkoznak sokszor, hogy miért nem olvastam el, mert ugyan megmondták, hogy az újbóli PIN kód generálásnak 570.-Ft a díja, de azt nem, hogy kártyánként. JAAAAAAAAA!

Tehát fizessek azért, ami amúgy egy fillérébe sem kerül a banknak, pláne úgy, hogy nem is kaptam régi PIN kódot sem. Ok, de legalább megérkezne az a fránya kód. Nem érkezett meg! Most megint lehet menni és eljátszani az eseményeket és reménykedni abban, hogy nem kell megint 570.-Ft-ot fizetni a nagy semmiért. Természetesen nem vág földhöz az 570.-Ft, de nem szeretek olyanért fizetni, amiért nem kapok semmit és még az időm és energiám is pocsékba megy.

 

Mi a hasonlat a e között a sztori és a víztisztító berendezések között.

Semmi, de mégis!
Ha egy víztisztító berendezéssel esetlegesen valami gond van, akkor, azt szokás mondani, hogy a víztisztító, sőt a víztisztítás rossz. A kereskedők nagy része tisztességesen áll hozzá a problémamegoldáshoz és nagyon rövid idő alatt megoldja azt. Teszi azt azért, hogy védje a cége és termékei becsületét. Egy bank esetében, a nyájas és nyálas reklámokon kívül nem sok panaszelhárításra van alanyi jogunk, pláne úgy, hogy a banktisztségviselő sűrűn a padlóig hajolna és elnézést kérjen a nyilvánvaló mulasztásért.

Tehát amit már benyelünk egy banktól, annak a töredékét sem tudjuk tolerálni kisebb cégek irányában, pláne ha egy olyan dologról van szó, ami nem annyira elterjedt (pl.:víztisztítás).

Itt kérek elnézést minden olyan banktól, aki valóban odafigyel az ügyfelei problémáinak megoldására, nem csak bizalomnövelő reklámokat gyárt orvérzésig.

 

 

Szólj hozzá!

home